Thursday 8 December 2011

ada apa dengan cinta?~~

Tuhan…saat aku menyukai seorang sahabat, ingatkanlah aku bahawa ada sebuah pengakhiran sehingga aku tetap bersama yang tidak pernah berakhir. 
Tuhan…jika aku hendak mencintai seseorang, temukanlah aku dengan orang yang mencintaiMU agar bertambah kuat cintaku padaMU. 
Tuhan…ketika aku sedang jatuh cinta, jagalah cinta itu agar tidak melebihi cintaku padaMU.
Tuhan…ketika aku mengucap aku cinta padamu, biarkanlah ku katakan kepada yang hatinya tertaut padaMU, agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan keranaMU.

>cinta..cinta,cinta..
hm,..dalam usie muda cm faey ni>almaklum lah bru 16 kn<..lupe kan je la sl sume ni..yg penting study kn..
agi pom,biase nye bcinta lam usie muda cmni cm tak kekal je..brape pratus sgt la yg kekal...ntah ah..mals la mgulas panjang sl ni...tunngu jodoh dtang la nmpak nye..=)..


“Mencintai seseorang bukanlah apa-apa. Dicintai seseorang adalah sesuatu. Dicintai oleh orang yang kau cintai sangatlah bererti. Tapi, dicintai oleh Sang Pencipta adalah segalanya♥
ILOVEALLAH&RASULULLAH..<3

No comments:

Post a Comment